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SERVICES

Contact Person

Individual Services

The range of services offered by InterGest comprises all the administrative tasks associated with running a foreign branch office, subsidiary, regional office or associated company.​

Our range of services ist, therefore, tailored to suit the individual requirements of any company. While it is not possible to describe in detail the full spectrum and custormisable options of our services on this website, we are able to provide an overview.

We will be happy to discuss your individual requirements face-to-face.

Preparatory Phase

In the first stage, the preparatory phase, we will analyse your company's situation thoroughly and will draw up a suitable legal and fiscal concept for your foreign operational facility. The concept includes the definition of the economic purpose, the determination of the financial requirements and the preliminary checking of the existing operational sequences with regard to their organisational and technical prerequisites.

Our work in this phase is free of charge to our future customers and is not binding in any respect.

 

Introductory Phase

In the subsequent introductory phase, we will assist you in setting up the organisational structure of your foreign operational facility, in recruiting staff, and in laying down the chart of accounts and the company accounting system. We will also help you to draw up terms of delivery and payment, general standard terms and conditions or delivery contracts.

 

Administrative Activity

InterGest will implement its administrative services according to your requirements. Our clients of course have access to their current accounting figures and data at any given time.

 

Ongoing Advice

Through ongoing advice, InterGest supports its clients through all phases of their growth, employing its competence and expertise to ensure their economic success.

Oskar Freimann
Geschäftsführer, Treuhänder mit eidg. Fachausweis

1. Persönlichkeit


Unsere größte Stärke ist sicherlich die Persönlichkeit unseres Teams. Wir arbeiten jeden Tag miteinander und wissen somit sehr gut um die Stärken und Schwächen des jeweils anderen. Bei uns ergänzen sich Einfühlsamkeit, Organisationstalent und Professionalität!




2. Individualität


Doch auch wenn wir schon einiges an Erfahrung vorzuweisen haben, sind wir immer noch ein sehr junges Team, das nicht in alten Strukturen und Mustern festgefahren ist. Wir haben Spaß daran, mit Euch neue und vor allem zu Euch passende Ideen zu entwickeln und umzusetzen.




3. Handwerk


Heutzutage kann wohl jeder, der ein Smartphone besitzt, mal ein ganz gutes Foto knipsen. Fotografieren bedeutet aber, die Technik zu verstehen und das Handwerk zu beherrschen. Fotografieren, Filmen, Bearbeiten und Schneiden – das alles kommt bei uns aus einer Hand.




4. Leistungen


Es gibt kleine und große, klassische und ausgefallene, es gibt sie unter freiem Himmel oder in geschmückten Sälen – Hochzeiten können so unterschiedlich sein. Bei unseren vielfältigen Paketen ist für jede Feier etwas dabei! Eine Übersicht findet Ihr hier. Und solltet Ihr etwas vermissen: Wir finden eine individuelle Lösung, fragt uns einfach hier an!




5. Portfolio


Bekanntermaßen sagt ein Foto mehr, als tausend Worte: Schaut Euch doch einfach mal unser Portfolio an!





InterGest Schweiz AG

Birkenstrasse 49

CH-6343 Rotkreuz

Tel. +41 41 790 51 01

Fax +41 41 790 51 09

info@intergest.ch

Datenschutzhinweise